تیم ایران برای نخستین بار بر سکوی سوم ایستاد
 
بازی
 
 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : عارف

مسابقات ووشوی جوانان آسیا ـ چین/
تیم ملی ووشوی ایران برای نخستین بار در مجموع ساندا و تالو، سکوی سوم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را از آن خود کرد؛ افزون بر این، تیم کشورمان در بخش ساندا پس از چینی‌ها، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
سرویس ورزشی «...» ـ در ششمین دور مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، تیم ایران با هجده ووشوکار در دو بخش ساندا و تالو، در دو رده دختران و پسران و سه رده سنی نه تا دوازده سال، دوازده تا پانزده و پانزده تا هجده سال شرکت کرده بود.

این تیم توانست با به دست آوردن شش مدال طلا، چهار نقره و ده برنز در بخش ساندا و تالو پس از چین و ویتنام به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

در دوره پیش تیم ملی جوانان ایران صاحب شش مدال طلا، یک نقره و 9 برنز و مجموع شانزده مدال شده بود که در این دور، چهار مدال بیشتر توسط ملی پوشان جوان کشورمان به دست آمد.

تیم ایران در بخش ساندا، پس از چینی‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

مدال‌های ایران توسط این ورزشکاران به دست آمد:

در اين رقابت‌ها شش مدال طلا توسط سپيده شاكريان، طاهر قاسمي، زهرا كياني، پرتوا دارابي، ميثم فرجي و حسن يوسفي؛

چهار مدال نقره توسط زهرا كياني، سهيل محمودي، رضا سبحاني و عباس شيخي و ده مدال برنز توسط نفيسه پور گنجي (دو مدال)، مريم عصمتي، مهدي مختارپور، سپيده شاكريان (دو عدد)، امير حسين سلطاني، فرشيد اسديان، مرجانه حسين پور و مجيد موسوي كسب كردند. از اين تعداد، سه مدال طلا، دو نقره و هشت برنز در بخش تالو و سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در بخش ساندا حاصل شد.

بدين ترتيب، تيم ملي ووشو جوانان ايران در بخش ساندا پس از چين به مقام نايب قهرماني رسيد و در مجموع، تيمي دو بخش تالو و ساندا پس از چين و ويتنام در جايگاه سوم تيمي قرار گرفت و نسبت به دوره پیش كه در رده پنجم ايستاده بود، دو پله صعود داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس arefgame.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 12704
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1