بارسلونا و ميلان در گروه مرگ
 
بازی
 
 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 16:51 ::  نويسنده : عارف

قرعه‌كشي ليگ قهرمانان اروپا ـ موناكو
32 تيم حاضر در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، حريفان خود را شناختند كه در مهمترين رويارويي‌، بارسلوناي اسپانيا، مدافع عنوان قهرماني در گروه H با دومين تيم پر افتخار اروپا يعني ميلان ايتاليا هم‌گروه شد.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ پس از پايان ديدارهاي پلي آف ليگ قهرمانان اروپا، مرحله گروهي اين رقابت‌ها قرعه‌كشي شد تا 32 تيم حاضر در اين رويداد براي فتح معتبرترين جام باشگاهي در جهان با هم رقابت كنند.

بارسلونا مدافع قهرماني اروپا به حكم قرعه‌كشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان در فصل 2011 ـ 2012 كه پنجشنبه شب در موناكو انجام شد، يكي از حريفان آ.ث .ميلان ايتاليا شد كه افتخار هفت دوره قهرماني اروپا را يدك مي كشد.
 
گذشته از ميلان كه فصل گذشته در میان شانزده تيم نهايي ليگ قهرمانان اروپا حذف شد، غول فوتبال اسپانيا به رهبري پپ گوآرديولا بايد در گروه هشت با «اف ث باته بوريسف» از بلاروس و «ويكتوريا پلزن» جمهوري چك نيز ديدار كند.

ميلان و بارسا در فينال سال 1994 مقابل هم قرار گرفتند و در آن زمان تيم تحت رهبري فابيو كاپلو، توانست با نتيجه باورنكردني چهار بر صفر بر رقيب اسپانيايي‌اش در آتن پيروز شود.

منچستر يونايتد كه ركورد هفده بار حضور در اين ليگ برتر باشگاهي در جهان را به عهده دارد، نخستين تيمي بود كه نام آن توسط «لوييس فيگو»، اسطوره پرتغالي از «كلاه» يوفا خارج شد.

از نكات جالب توجه در اين قرعه‌كشي، قرار گرفتن تيم آرسنال در سيد يك بود. توپچي‌هاي لندن با وجود اين كه حتي جواز حضور مستقيم در مرحله گروهي رقابت‌ها را به دست نياورده بودند و با پيروزي مقابل اودينزه در دو ديدار رفت و برگشت پا به اين مرحله گذاشته بودند، در ميان هشت تيم برتر رقابت‌ها قرار گرفتند.

و البته در اين ميان، ميلان قهرمان فصل گذشته سري A و دارنده هفت عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و يدك كشيدن عنوان دومين تيم پرافتخار اروپا در سيد دو قرار گرفت.

بارسلونا مدافع عنوان قهرماني با قرعه‌اي سخت روبه‌رو شد. آبي و اناري‌ها براي دفاع از عنوان قهرماني بايد با تيم‌هاي ميلان ايتاليا، باته بريسوف بلاروس و ويكتوريا پلژن چك رقابت كنند. رئال مادريد هم در گروه D با تيم‌هاي المپيك ليون فرانسه، آژاكس هلند و دينامو زاگرب كرواسي همگروه شد.

منچستريونايتد، فيناليست فصل گذشته رقابت‌ها نيز در كنار بنفيكاي پرتغال، بازل سوئيس و اوتلول گالاتي روماني قرار گرفته است.

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 12 ـ 2011 لحظاتی پیش در شهر موناکو فرانسه برگزار شد.

گروه‌بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه نخست: بایرن مونیخ، ویارئال، منچسترسیتی، ناپولی
گروه دوم: اینترمیلان، زسکا مسکو، لیل، ترابوزان اسپور
گروه سوم: منچستریونایتد، بنفیکا، اف سی بازل، اوتلول گالاتی
گروه چهارم: رئال مادرید، لیون، آژاکس، دیناموزاگرب
گروه پنجم: چلسی، والنسیا، بایرلورکوزن، گنک
گروه ششم: آرسنال، مارسی، المپیاکوس، دورتموند
گروه هفتم: پورتو، شاختار دونتسک، زنیت سن پترزبورگ، آپوئل نیکوزیا
گروه هشتم: بارسلونا، میلان، باته برسیف، ویکتوریا پلژن
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس arefgame.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 12728
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1